11.11.2025 | 15:05

Сучасний роботодавець в Україні — стрімкий і відкритий до нових технологій, оскільки, бізнес дедалі більше переходить у «цифру» — автоматизація процесів, онлайн-рекрутинг, аналітика кадрів. У цьому темпі цифрових змін Державна служба зайнятості упевнено крокує поруч — модернізує сервіси, створює нові онлайн-інструменти та формує сучасний формат співпраці з роботодавцями.

Одним із ключових кроків цифрової трансформації служби зайнятості став Електронний кабінет роботодавця — сучасний онлайн-сервіс, що забезпечує швидку та зручну взаємодію бізнесу із службою зайнятості.

Які можливості?

• формування та подання звітності

• розміщення відкритих вакансій у службі зайнятості

• перегляд статусу поданих вакансій

• вибір кандидатів для співбесіди

• перегляд резюме зареєстрованих безробітних

• оформлення компенсацій за працевлаштування окремих категорій громадян

Чому варто спробувати?

• зручний сервіс, доступний кожному та у будь-який час

• вся необхідна інформація та послуги в одному місці

• можливість електронного листування з фахівцями

Цифровізація — це не майбутнє, а сьогодення українського ринку праці. А разом ми формуємо нову, цифрову систему зайнятості. Електронний кабінет — це приклад того, як державна служба зайнятості переходить від паперових процедур до ефективної цифрової взаємодії, створюючи комфортні умови для бізнесу та сприяючи

Як створити «Електронний кабінет роботодавця»?

На головній сторінці сайту Державної служби зайнятості натиснути на кнопку «Електронний кабінет» або перейти за посиланням: https://www.dcz.gov.ua/cabinet. За необхідності скористуйтесь інструкцією

Ми завжди готові до ефективної взаємодії між бізнесом і ринком праці, забезпечуючи всебічну підтримку на кожному етапі співпраці.