26.08.2016 | 13:34

25 серпня 2016 року в Запорізькому обласному центрі зайнятості технологи-організатори Токмацького міськрайонного, районних у м. Запоріжжя та районних центрів зайнятості аналізували свою роботу та обговорювали нові підходи у наданні соціальних послуг безробітним та роботодавцям.

Відкриваючи нараду, заступник директора обласного центру зайнятості Тетяна Кошечко провела аналіз результативності роботи у забезпеченні клієнтоцентрованого підходу щодо обслуговування шукачів роботи та роботодавців та зауважила: «В умовах сьогодення постала нагальна потреба в активізації та розширенні співпраці з найбільшими та най успішними роботодавцями на ринку праці.

Також у нашій роботі ми активно почали використовувати нові технології, такі як відео резюме безробітних, відео вакансії та відео презентації підприємств, що дозволяє надавати послуги як роботодавцям, так і безробітним більш якісно та професійно.»

Начальник відділу організації надання соціальних послуг Анжела Дощенко наголосила на приділенні особливої уваги служби зайнятості працевлаштуванню демобілізованих учасників АТО. З 30 серпня набирають чинності зміни до Закону України «Про зайнятість населення», якими передбачено віднесення осіб з числа військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції, до категорії громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню. Внесення цих змін значно розширить можливості працевлаштування цих громадян.

В ході зустрічі було проведено аналіз результатів роботи за 7 місяців 2016 року, досягнення, помилки та недоліки, за окремими направленнями: надання послуг особам, які мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню; надання послуг інвалідам, які не досягли пенсійного віку; особам, які на дату звернення не досягли 18 років; дітям-сиротам; військовослужбовцям, які брали участь в АТО та внутрішньо переміщеним особам.

Пройшло обговорення результатів роботи центрів зайнятості області згідно «Регламенту роботи центрів зайнятості щодо задоволення потреб клієнтів», а саме: забезпечення якісного підбору персоналу на замовлення роботодавців; задоволення потреб клієнтів щодо їх зайнятості та розвитку професійної кар’єри; ефективне використання Інтернет-порталу ДСЗ trud.gov.ua.

Обмін досвідом щодо роботи центрів зайнятості згідно Регламенту, обговорення позитивних та негативних тенденцій, запровадження нових форм обслуговування клієнтів – все це є запорукою злагодженої професійної роботи всіх фахівців служби зайнятості.