03.04.2020 | 10:30
Якщо Ви маєте на меті зареєструватися в центрі зайнятості як безробітна особа, яка шукає роботу, документи приймаються центрами зайнятості дистанційно в один із нижче зазначених способів:
- на електронну пошту центру зайнятості (скановані й збережені у форматі PGF або інших форматах, фотокопії);
- через скриньку для прийому кореспонденції, розміщену у центрі зайнятості (у паперовому вигляді - копії, затверджені підписом особи);
- в електронному вигляді через вебсайт ДСЗ з підтвердженням кваліфікованим електронним підписом (КЕП) (з урахуванням відповідного нормативно-правового врегулювання та за наявності технічної можливості).
Які документи саме подавати?
- Копії: паспорту, ІПН, трудової книжки (цивільно-правовий договір або документ, який підтверджує період зайнятості), документу про освіту диплом або інший документ про освіту, військовий квиток (у разі потреби)
- заяву про надання статусу безробітного
- заяву про призначення допомоги по безробіттю
Усі документи, отримані дистанційно, у цей же день обробляються. Якщо виникне необхідність, фахівці зв'яжуться з вами засобами телефонного зв'язку, щоб уточнити інформацію.
Нагадуємо, що у період карантину реєстрація/перереєстрація безробітного здійснюється з першого дня після подання особою, яка шукає роботу, згідно заяви.
ЗАЯВА про надання/поновлення статусу безробітного
ЗАЯВА про призначення/поновлення виплати допомоги по безробіттю