Напевно ви вже чули про те, що в найближче десятиліття ринок професій зміниться. Десь людину замінять роботи, десь через структурні зміни в економіці в багатьох фахівцях більше не буде потреби.

В цьому немає нічого поганого. Світ змінюється, і ринок робочої сили теж. Тому багато професій відмирають, а попит на digital-професії, навпаки, зростає. Особливо на професії, пов’язані з інтернет-маркетингом, де ключове завдання фахівців — безпосередньо впливати на прибуток. І таргетолог — це один з можливих варіантів.

Хто такий таргетолог 

Таргетолог — це фахівець, який займається налаштуванням таргетованої реклами в пошукових системах, соціальних мережах, рекламних системах. Він  вибирає майданчик під рекламу, відстежує статистику рекламних кампаній.      Це перспективна і затребувана професія, в якій є і  аналітика, і творчість.

Робота таргетологом дає хороші  можливості для кар’єрного  зростання. Освоївши суміжні напрямки, можна дорости  до високооплачуваної та відповідальної посади інтернет-маркетолога.

 

Як і де працює таргетолог?

Усередині соціальної мережі Facebook є такий сервіс, як «Рекламний кабінет». Це робоче місце таргетолога. Це просто сайт, де створюється, аналізується, оптимізується і поліпшується реклама. Якщо ж ми говоримо про фізичне робоче місце, то тут ваша фантазія може уявити будь-яку картинку. Приблизно 75% таргетологів працюють без прив’язки до офісу.

 

Переваги та недоліки професії

Плюси професії фахівця з таргетованої реклами:

  • рідкісне поєднання творчості і аналітики

  • хороша можливість зростання – за рівнем  проектів і завдань

  • в  цій роботі головне для клієнта і роботодавця – ваше вміння думати.  Неважливо, який  Вуз ви закінчили

  • висока затребуваність  фахівців

  • постійна робота за комп’ютером. Якщо ви непосидючі, швидко стомитеся.

  • системи таргетованої реклами розвиваються і ускладнюються, що  потребує від фахівців постійного підвищення кваліфікації

  •  не стабільна заробітна плата

Ще одиннюансроботитаргетолога, який можна віднестиі до плюсів, і мінусів – мінімумспілкування. Цей фахівецьнабагато більшевзаємодієз контентомі цифрами, ніж з людьми. Комусь це подобається, комусь ні.

Як стати  таргетологом ? Чи можна освоїти професію самостійно ?

Так, це цілком реально. Вивчити  загальну  теоретичну інформацію: як працює  таргентована реклама, як її налаштувати, як аналізувати  результати і так далі. Пошукайте  статті на YouTube (дивіться теми Контекстна реклама, SMM). Почитайте обговорення  в профільних групах в соцмережах і на форумах. Після цього  освойте інструментарій конкретної площадки, на якій  плануєте  працювати. Як правило, у майданчиків є докладні хелпи і довідники.

Бажаємо, Вам успіхів!