Напевно ви вже чули про те, що в найближче десятиліття ринок професій зміниться. Десь людину замінять роботи, десь через структурні зміни в економіці в багатьох фахівцях більше не буде потреби.
В цьому немає нічого поганого. Світ змінюється, і ринок робочої сили теж. Тому багато професій відмирають, а попит на digital-професії, навпаки, зростає. Особливо на професії, пов’язані з інтернет-маркетингом, де ключове завдання фахівців — безпосередньо впливати на прибуток. І таргетолог — це один з можливих варіантів.
Хто такий таргетолог
Таргетолог — це фахівець, який займається налаштуванням таргетованої реклами в пошукових системах, соціальних мережах, рекламних системах. Він вибирає майданчик під рекламу, відстежує статистику рекламних кампаній. Це перспективна і затребувана професія, в якій є і аналітика, і творчість.
Робота таргетологом дає хороші можливості для кар’єрного зростання. Освоївши суміжні напрямки, можна дорости до високооплачуваної та відповідальної посади інтернет-маркетолога.
Як і де працює таргетолог?
Усередині соціальної мережі Facebook є такий сервіс, як «Рекламний кабінет». Це робоче місце таргетолога. Це просто сайт, де створюється, аналізується, оптимізується і поліпшується реклама. Якщо ж ми говоримо про фізичне робоче місце, то тут ваша фантазія може уявити будь-яку картинку. Приблизно 75% таргетологів працюють без прив’язки до офісу.
Переваги та недоліки професії
Плюси професії фахівця з таргетованої реклами:
-
рідкісне поєднання творчості і аналітики
-
хороша можливість зростання – за рівнем проектів і завдань
-
в цій роботі головне для клієнта і роботодавця – ваше вміння думати. Неважливо, який Вуз ви закінчили
-
висока затребуваність фахівців
-
постійна робота за комп’ютером. Якщо ви непосидючі, швидко стомитеся.
-
системи таргетованої реклами розвиваються і ускладнюються, що потребує від фахівців постійного підвищення кваліфікації
-
не стабільна заробітна плата
Ще одиннюансроботитаргетолога, який можна віднестиі до плюсів, і мінусів – мінімумспілкування. Цей фахівецьнабагато більшевзаємодієз контентомі цифрами, ніж з людьми. Комусь це подобається, комусь ні.
Як стати таргетологом ? Чи можна освоїти професію самостійно ?
Так, це цілком реально. Вивчити загальну теоретичну інформацію: як працює таргентована реклама, як її налаштувати, як аналізувати результати і так далі. Пошукайте статті на YouTube (дивіться теми Контекстна реклама, SMM). Почитайте обговорення в профільних групах в соцмережах і на форумах. Після цього освойте інструментарій конкретної площадки, на якій плануєте працювати. Як правило, у майданчиків є докладні хелпи і довідники.
Бажаємо, Вам успіхів!