19.06.2019 | 11:02

В кінці квітня – на початку травня я виконував функції реєстратора в Запорізькому міському центрі зайнятості, який я очолюю. З цього приводу хочу поділитись своїми враженнями та висновками.
По-перше, одразу ж під час первинної співбесіди реєстратор може встановити контакт із шукачем роботи. Це дуже сприяє розумінню того, чого людина бажає від служби зайнятості насправді: чи то пошук роботи, чи отримання допомоги до безробіттю або просто перебування на обліку з метою отримання пільг від управління соціального захисту населення та інших служб.
По-друге, під час проведення первинного профілювання з клієнтом можна визначити рівень його потенціалу.
По-третє, у реєстратора дуже розвинені рекрутингові навички: оперативний пошук вакансій, що дозволяє швидко працевлаштувати клієнта ще до набуття статусу безробітного. Це значно сприяє і «чистоті» вакансій, і налагодженню контакту з роботодавцями. 
Звичайно, як і у кожній справі, хочеться прагнути до більшого та зручнішого у користуванні. Тому маю декілька пропозицій щодо подальшої роботи:
- оптимізація анкети профілювання задля наближення його результатів до анкетування шукачів, яке проводиться неопосередковано роботодавцями під час співбесід із шукачами роботи;
- проведення періодичного навчання реєстраторів відповідно до змін, які відбуваються на сучасному ринку праці та їх участь у тренінгах з метою запобігання виникнення конфліктних ситуацій;
- розробка спеціальної практики роботи із «складними» клієнтами та тими, хто потребує додаткового соціального захисту.
Наразі сподіваюсь, що подальша робота в цьому напрямку розвиватиметься і надалі та приноситиме плідні результати в частині забезпечення зайнятості.