18.08.2020 | 10:39

У своєму прагненні зробити послуги максимально доступними та комфортними для клієнтів Державна служба зайнятості активно використовує електронні сервіси з надання соціальних послуг громадянам та роботодавцям з використанням інтернет-технологій.

На сайті Державної служби зайнятості «Єдине соціальне середовище зайнятості», який надає можливість швидкого пошуку вакансій та резюме по всій Україні в режимі онлайн, знов відновився доступ до «Електронної черги», сервісу, який розширює можливість самообслуговування громадян.

Завдяки «Електронній черзі» на порталі Державної служби зайнятості www.dcz.gov.ua, сьогодні є можливість, не виходячи із дому та не витрачаючи часу та коштів на проїзд, записатися на прийом до спеціаліста будь-якого центру зайнятості України за посиланням: http://www.dcz.gov.ua/EReception/#/about

Також нагадаємо, що користувачі «Електронного кабінету безробітного», не будучи фізично присутнім у центрі зайнятості, можуть переглянути дані про заплановані та фактичні відвідування центру зайнятості, дізнатися про заходи, які заплановані у центрах зайнятості, та записатися на ті з них, що зацікавили. Цей сервіс надає можливість зареєстрованому безробітному здійснити підбір роботи, ознайомитись з інформацією про тимчасову зайнятість, дізнатися про можливість професійного навчання, отримати інформацію щодо нарахувань та виплат допомоги по безробіттю. З початку поточного року вже  7627 громадян скористались цим сервісом та створили електронний особистий кабінет.

Директорка Запорізької обласної служби зайнятості Ірина Дуднік розповідає: «Ми застосовуємо сучасні онлайн-сервіси, сучасні форми, методи і підходи до роботи, аби забезпечити якісне обслуговування клієнтів та ефективну роботу Центру зайнятості. Тож, будьте сучасними, бережіть свій час, користуйтесь онлайн послугами служби зайнятості, отримуйте інформацію та досягайте поставленої мети!»