29.04.2021 | 11:47

Подолання викликів, з якими зіткнувся світ в умовах пандемії, тісно пов’язане з новими можливостями у використанні сучасних інформаційних технологій та інструментів.

Проведення кар’єрного консультування у державній службі зайнятості є невід’ємною складовою технологічного процесу обслуговування осіб, які шукають роботу, фахівцями ДСЗ (насамперед кар’єрними радниками, фахівцями з профорієнтації), які в процесі обслуговування використовують методи й інструменти кар’єрного консультування. Послуги кар’єрного консультування можуть надаватися, в залежності від побажання осіб, які шукають роботу, безпосередньо в базових центрах зайнятості або онлайн.

29 квітня відбувся черговий етап навчання, під час якого були обговорені проблемні або слабкі сторони консультацій, розглянуті питання, що виникали під час практики, та були надані додаткові рекомендації щодо консультування та проведення подальшого навчання фахівців базового рівня.