26.04.2019 | 09:49

В Запорізькій_обласній_службі_зайнятості продовжується навчання чергової групи фахівців, які виконують функції кар’єрного радника.
Заступник директора Запорізького ОЦЗ Тетяна Кошечко побажала учасникам успіху в опануванні нових знань та визначила, що головне на шляху до ефективної роботи кар'єрного радника з клієнтом є оволодіння техніками комунікацій та "стратегіями працевлаштування".
Спікери Запорізького ОЦЗ Анастасия Самарская (заступник начальника відділу організації сприяння працевлаштування) та Лена Лопатченко (Lena Lopatchenko), провідний фахівець з профорієнтації, приготували для слухачів багато цікавих вправ на відпрацювання комунікативних навичок, а "психологічні подарунки" від тренерів стануть у нагоді при практичному використанні в роботі кар’єрного радника з клієнтом. Протягом дня фахівці обговорювали важливі питання, моделювали співбесіди,  ділилися досвідом та знаходили шляхи вирішення нетипових ситуацій.