07.12.2018 | 11:17

Гуляйпільська районна філія Запорізького ОЦЗ активно співпрацює з органами місцевого самоврядування з питань організації громадських робіт та робіт тимчасового характеру. 06 грудня 2018 року відбулося засідання круглого столу за темою «Організація громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру на 2019 рік» за участю представників Гуляйпільської міської територіальної громади, Воздвижівської об’єднаної територіальної громади, голів сільських та селищної рад, начальника відділу з питань праці та зайнятості управління соціального захисту населення Гуляйпільської РДА Варакута О.І. та фахівців центру зайнятості.

Засідання круглого столу відкрила заступник директор – начальник відділу організації працевлаштування населення Гуляйпільської районної філії Олеся Рябцева, яка наголосила на тому, що громадські роботи є засобом реалізації політики зайнятості населення, які можуть зняти соціальну напругу на ринку праці, забезпечити трудову адаптацію безробітних і бути для них джерелом доходу. Питання, які були винесені на обговорення також стосувалися переорієнтації видів громадських робіт на соціальну сферу, а саме надання допомоги особам, які брали участь в антитерористичній операції та членам їх родин і організація допомоги при наданні соціальних послуг особам, які їх потребують.

Станом на 01.11.2018 року до громадських робіт та інших робіт тимчасового характеру залучено 560 незайнятих громадян (351 безробітний брав участь у громадських роботах, 209 безробітних виконували роботи тимчасового характеру), на проведення таких робіт було витрачено 1 млн. 64 тис. грн, з них профінансовано за рахунок коштів Фонду ЗДССУВБ 503 тис. грн та за рахунок коштів місцевих бюдженів 561 тис.грн.

Налагоджені стосунки органів державної влади та служби зайнятості допомагають виконувати головне завдання служби зайнятості – сприяти працевлаштуванню незайнятих громадян. В свою чергу, голови сільських та селищної ради висловлювали подяку керівництву центру зайнятості за співпрацю в питанні організації громадських робіт.