14.08.2018 | 14:52

Відоме кожному городянину нашого міста підприємство КП «Запоріжелектротранс» сьогодні, 14 серпня, в Запорізькому обласному центрі зайнятості презентувало безробітним наявні вакансії. На зустріч з роботодавцем завітало близько 40 чоловік. Старший інженер  підготовки кадрів служби управління персоналом КП«Запоріжелектротранс» Тетяна Скорикова розповіла присутнім, що на разі у комунального підприємства є потреба у водіях автотранспортних засобів, автобусів та тролейбусів. Також на маршрути потрібні кондуктора. Потреба у кадрах за вказаними професіями обумовлена надходженням на підприємство нових трамвайних вагонів та автобусів великої місткості для перевезення пасажирів громадським транспортом загального користування. Представник підприємства розповіла про умови праці, розмір заробітної плати, соціальний пакет. Окремо зупинилась на вимогах до претендентів. Адже, професія водія вимагає від  працівника не тільки вміння керувати транспортним засобом, а є досить відповідальною, бо саме водій відповідає за безпеку та життя своїх пасажирів.

Начальник відділу рекрутингу та посередництва у сфері зайнятості Запорізького обласного центру зайнятості Кирило Біловоденко розповів про співпрацю з даним підприємством та зазначив, що навіть, якщо людина бажає працювати за даними професіями, але не має відповідної професійної освіти, то це питання цілком можливо вирішити.

- Між обласним центром зайнятості та підприємством укладається договір з навчання майбутніх водіїв трамвая і тролейбуса. Підприємство бере на себе зобов'язання з підготовки робітничих кадрів та прийому на роботу тих, хто закінчили навчання. Витрати на підготовку водіїв трамвая і тролейбуса фінансуються з коштів Фонду загальнообов'язкового соціального страхування на випадок безробіття. Слухачі груп в цей період отримують матеріальну допомогу. – зазначив Кирило Біловоденко.

Учасники зустрічі задавали багато уточнюючих питань, а на прикінці зустрічі мали змогу індивідуально поспілкуватись з представником роботодавця задля вирішення питання подальшого працевлаштування.