13.07.2020 | 09:41

Запорізьким обласним центром зайнятості проаналізовано стан роботи з розгляду пропозицій, заяв та скарг громадян в центрах зайнятості та філіях області.

За І півріччя 2020 року до Запорізької обласної служби зайнятості надійшло 87 письмових звернень (що на 35 звернень більше, ніж за І півріччя  2019 року) та  9 запитів на публічну інформацію (8 за аналогічний період 2019 року). На урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 102  звернення (59 за І півріччя 2019 року).

Для оперативного реагування на звернення клієнтів служби зайнятості щодо проблем в обслуговуванні в Запорізькому обласному центрі зайнятості працює «пряма лінія» 236-14-71 та  «гаряча лінія» 233-99-03.

Домінуючими залишаються питання сприяння працевлаштуванню, виплати допомоги по безробіттю, роз’яснення основних положень законодавства про зайнятість та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття.

Керівники Запорізької обласної служби зайнятості, начальники структурних підрозділів здійснюють особистий прийом громадян, про час і місце прийому розміщена інформація на інформаційних стендах. Протягом І півріччя 2020 року на особистих прийомах керівників Запорізької обласної служби зайнятості було прийнято 207 осіб (за аналогічний період 2019 року –  284 осіб).