26.02.2019 | 14:57

В Запорізькому обласному центрі зайнятості тренінг «Особливості діяльності реєстратора у базових центрах державної служби зайнятості» для фахівців обласної служби провела тренер – психолог Інституту підготовки кадрів ДСЗ Євгенія Калюжна.

Основною метою практичних завдань, яку визначили учасники тренінгу, стала конкретизація функцій і обов'язків реєстратора та відпрацювання навичок процесу реєстрації від моменту звернення клієнта служби зайнятості  до того часу, доки йому буде підібрано вакансію та видано направлення на працевлаштування або призначено першу зустріч із кар'єрним радником.

 В інтерактивних вправах, направлених на опанування функцій та компетенцій реєстратора, відпрацювання комунікативних навичок, взяли участь 22 фахівця  міських, міськрайонних центрів зайнятості та філій.

«Встановлення ефективної комунікації між реєстратором та клієнтом є найважливішим у спілкуванні, під час якого фахівець визначає основні мотиви звернення до фахівців служби зайнятості особи, яка шукає роботу,  -  розповіла  Є. Калюжна. – Володіння методиками, новими інструментами та використання їх в роботі, безумовно, підвищать ефективність роботи з клієнтами».

Учасники тренінгу обговорювали проблемні питання, виконували інтерактивні вправи на встановлення ефективної комунікації між реєстратором та клієнтом, на відпрацювання конструктивних форм вираження згоди/незгоди клієнта, на виявлення маркерів позитивного/негативного ставлення до співрозмовника, на опрацювання технік «співналаштування» та подолання психологічних бар'єрів і конфліктних ситуацій у процесі реєстраціїі.

Цікавинкою для фахівців було визначення «ТОП-5» професійних компетенцій реєстратора. А демонстраційна рольова гра «Реєстрація» викликала особливі емоції фахівців. За підсумками якої разом з тренером провели «роботу над помилками».

Завершився тренінг, як звичайно, обговоренням очікувань учасників. Тож, «дерево очікувань»  майоріло яскравими кольорами стрічок побажань. Очікування виправдалися. Тренінг пройшов вдало. Заступник директора Запорізького ОЦЗ Тетяна Кошечко підсумувала: «Сьогодні в тренінгу брали участь фахівці з питань зайнятості, які виконуватимуть функції реєстраторів. Вони вдало опановують нові методики  ефективної комунікації з клієнтом, презентують свої напрацювання  цікаво та креативно. Творча атмосфера сприяє якісному засвоєнню інформації. Тож, бажаємо нашим фахівцям натхнення та вдалої реалізації на практиці отриманих знань. А молодим фахівцям  найголовнішого -  стати  професіоналами своєї справи.