24.10.2018 | 09:45

В рамках підписаного Меморандуму між Державною службою зайнятості (Центральним апаратом) та ДП "Адміністрація морських портів України", щодо співпраці та проведення спільних заходів, на підтримку зайнятості, оперативному доборі та професійну підготовку фахівців, керівництвом Бердянського міськрайонного центру зайнятості 23 жовтня 2018 року проведено робочу зустріч з представником Бердянської філії державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Бердянського морського порту) Турсуновим Хамідом Хамровичем.

Бердянська філія державного підприємства Адміністрації морських портів України відповідно до Закону Україні «Про морські порти України» виконує функції адміністрації морського порту. Варто зауважити, що Бердянський порт — єдиний в Запорізькій області і один з двох Азовських портів України (разом із Маріупольським).

Під час зустрічі були оговорені спільні заходи співпраці (семінари для кадрових служб, ярмарки вакансій), проінформовано про професійно-кваліфікаційний склад зареєстрованих безробітних, ознайомлено з можливістю організації профнавчання зареєстрованих безробітних (дуального та індивідуального), наголошено про види, форми, умови та переваги професійного навчання за сприянням служби зайнятості, надано перелік професій, за якими здійснюється навчання в ЦПТО. Директор Бердянського міськрайонного центру зайнятості Олена Романова під час розмови окрему увагу зосередила на пріоритетних засадах реформування служби щодо задоволення вимог роботодавців шляхом посилення індивідуального підходу до підбору претендентів, впровадження пакету послуг для роботодавців, зокрема електронного сервісу з метою оперативного укомплектування вакантних робочих місць.

Наприкінці зустрічі учасники досягли домовленостей про подальшу співпрацю центру зайнятості з підприємством. У кінцевому підсумку була підписана Угода про співпрацю.

Даний захід пройшов конструктивно та у позитивному настрої і дозволив досягнути одного з основних завдань у діяльності служби зайнятості - індивідуального підходу та адресності у наданні послуг.