15.01.2019 | 11:45

Упродовж  2018 року до Запорізької обласної служби зайнятості надійшло 108 письмових звернень (що на 18 звернень менше, ніж за 2017 рік) та 6 запитів на публічну інформацію (29 за 2017 рік). Окрім того, на Web-портал надійшло 14 звернень (79 за аналогічний період 2017 року). На урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 396 звернень (207 за 2017 рік).

Домінуючими залишаються питання сприяння працевлаштуванню, виплати допомоги по безробіттю, роз’яснення основних положень законодавства про зайнятість та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття.

Керівники Запорізької обласної служби зайнятості, начальники структурних підрозділів здійснюють особистий прийом громадян, про час і місце прийому розміщена інформація на інформаційних стендах. Протягом                    2018 року на особистих прийомах керівників Запорізької обласної служби зайнятості було прийнято 737 осіб (за аналогічний період 2017 року –                 1107 особа).

Керівництвом обласної служби зайнятості приділяється постійна увага роботі зі зверненнями громадян, що надходять за телефоном «гарячої» лінії Запорізького обласного центру зайнятості (233-99-03), прямої лінії (консультації з питань зайнятості та  загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття – 236-14-71),  через мережу інтернет, а також з Урядової гарячої лінії.