16.04.2021 | 11:11

За  І квартал 2021 року до Запорізької обласної служби зайнятості надійшло 58 письмових звернень (що на 19 звернень більше, ніж за І квартал 2020 року),  4 запити на публічну інформацію (4 за аналогічний період 2020 року). Збільшились звернення на урядову телефонну «гарячу лінію», надійшло 123 звернення (20 за І квартал 2020 року).

Домінуючими були питання реєстрації в службі зайнятості, сприяння працевлаштуванню, виплати допомоги по безробіттю, роз’яснення основних положень законодавства про занятість та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття.

Керівники Запорізької обласної служби зайнятості, начальники структурних підрозділів здійснюють особистий прийом громадян, про час і місце прийому розміщена інформація на інформаційних стендах. Протягом І кварталу 2021 року на особистих прийомах керівників Запорізької обласної служби зайнятості було прийнято 204 особи (за аналогічний період 2020 року –  168 осіб).

З 12 квітня в Запорізькій обласній службі зайнятості працює Contact-центр. Дзвінки приймаються за безкоштовним номером 0-800-33-67-28.  Метою Центру є підтримка та інформування клієнтів у питаннях зайнятості.