12.07.2018 | 14:17

За І півріччя 2018 року до Запорізької обласної служби зайнятості надійшло 64 письмових звернення (що на 2 звернення менше, ніж за                           І півріччя 2017 року) та 4 запити на публічну інформацію (9 за аналогічний період 2017 року). Окрім того, на Web-портал надійшло 14 звернень (59 за І півріччя 2017 року). На урядову телефонну «гарячу лінію» надійшло 269 звернень (67 за І півріччя 2017 року).

Для оперативного реагування на звернення клієнтів служби зайнятості щодо проблем в обслуговуванні в Запорізькому обласному центрі зайнятості працює окрема телефонна «гаряча лінія» 233-99-03. Протягом звітного періоду її послугами скористалась 1 особа ( за аналогічний період 2017 року – 7 осіб).

Домінуючими залишаються питання сприяння працевлаштуванню, виплати допомоги по безробіттю, роз’яснення основних положень законодавства про зайнятість та загальнообов’язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття. Кожен бажаючий може отримати відповідь на свої запитання, зателефонувавши на  «пряму лінію»  Запорізького обласного центру зайнятості за телефоном 236-14-71.