Неможливість знайти спільну мову з керівником в наші дні є досить поширеною причиною звільнення з роботи. Проблема взаємин з керівником хвилює багатьох. Бувають ситуації, коли вона настільки загострюється, що залишається єдиний вихід – змінити роботу. Але що робити, коли звільнення небажане або неможливе? Мовчки терпіти і жити в постійному стресі? У цій ситуації єдиний варіант вирішення проблеми полягає в тому, щоб власними силами створити собі максимально комфортні умови для роботи.

Потрібно визначитись: для чого, таки ж, ми ходимо на роботу? Якщо відкинути емоції, то відповіді може бути дві – заробляти гроші і реалізувати свій потенціал. І процес цей взаємовигідний, оскільки Ваша самореалізація і талант приносять компанії прибуток. Тому, щоб спокійно працювати і успішно рухатись в обраному напрямку, потрібно мати дуже чіткі кар’єрні цілі.

Ось декілька прикладів: „на цій роботі я можу придбати такі-то навички і знання, що збільшить мою вартість на ринку робочої сили”; „поки я тут працюю, закінчу курси підвищення кваліфікації і зможу зайняти більш високу посаду тут або в іншій фірмі”. За великим рахунком, Ваша мета – не налагодити стосунки із шефом, а забезпечити більш сприятливі можливості для втілення в життя власних ідей і, як наслідок, кар’єрного росту.

Подібний план дозволяє керувати ходом просування своєї кар’єри, не піддаючись при цьому зайвим емоціям і дає можливість визначити часові рамки перебування на тій чи іншій посаді, і, якщо виникає така необхідність, змінити роботу, коли вона перестала відповідати Вашим потребам і кар’єрним цілям. Такий раціональний підхід до реалізації своїх цілей допоможе побудувати ділові відносини як з керівником, так і з колегами.