Нарешті пошук роботи залишився позаду. Тепер, коли Ви отримали очікувану роботу необхідно докласти зусиль для того, щоб закріпитися на новомуробочому місці. А для цього необхідно бути не лише висококласним професіоналом, але і вміти спілкуватись з людьми. Отже психологи радять:

 

1. Будьте оптимістично налаштованими та доброзичливими. Спокійно сприймайте певну відстороненість Ваших колег у перші дні роботи. Адже вони вже виробили стереотипи поведінки між собою, а чого чекати від Вас, – поки що не знають. Будьте доброзичливими та ненадокучливими, ввічливо дякуйте за допомогу чи пораду, і люди приймуть Вас до свого кола.

2. Під час знайомства з майбутніми колегами постарайтеся спочатку запам’ятати, а коли випаде нагода, записати собі їх імена. Щоб запам’ятати новіімена, в момент знайомства будьте уважними: можете повторити вголос ім’я людини, з якою Вас знайомлять, або подумати  про знайому Вам людину, яку так само звуть. Обов’язково вивчіть усі нові імена і завжди вживайте ім’я людини під час звернення – кожній людині це приємно.

3. Інколи нову людину, яка приходить на підприємство, дехто із працівників

бере «під своє крило». І зазвичай, такі співробітники характеризують психологічну атмосферу в організації, оцінюють особисті риси всіх працівників та ін. Як би не було спокусливо від самого початку все з’ясувати, завжди зупиняйте такі розмови: Ви ще матимете час до всього придивитися самостійно. Не тільки спочатку, а взагалі ніколи не обговорюйте особистих рис своїх колег (а надто керівників) за їх спинами і не нарікайте на них. А якщо це роблять у Вашійприсутності, то впевнено зупиняйте такі розмови.

4. У перші дні роботи Ви маєте чітко з’ясувати, якими є Ваші функціональні обов’язки і хто є Вашими безпосередніми керівниками та підлеглими, щоб у майбутньому не виконувати чиїсь обов’язки. Тому попросіть керівника (якщо Він цього не зробив одразу) допомогти Вам у такій справі.

5. Запитуйте Ваших колег про те, чого не знаєте чи не вмієте. Людям приємно, коли до них інколи звертаються за допомогою.

6. Що вдягти? Обов’язково зверніть увагу на те, як вдягнуті Ваші колеги. Якою б великою не була спокуса виділитися, не одягайте набагато дорожчихдобротніших речей, тому що це може ускладнити процес налагодження стосунків із колегами.

7. Приходьте вчасно, якісно виконуйте свою роботу, будьте доброзичливими та  коректними, і тоді нове робоче місце стане Вашим найулюбленішиммісцем праці.