04.03.2019 | 08:42

В перший день весни 01 березня 2019 року фахівці з профорієнтації Запорізького обласного та Запорізького міського центрів зайнятості традиційно завітали до школи – інтернату «Орієнтир» з цікавою та новою профорієнтаційною програмою заходів. Для школярів різного віку відбувся справжній профорієнтаційний спринт.

Заступник директора Запорізького обласного центру зайнятості Тетяна Кошечко та заступник директора школи – інтернату «Орієнтир» Олена Дрюченко привітали дітей - учасників гри «LEGOКАР’ЄРИ» та висловили сподівання, що юнацький азарт, творчий та командний підхід допоможе успішно пройти всі етапи гри, знайти правильні рішення, а найголовніше - в майбутньому побудувати власну успішну кар’єру.

Для учнів 4 класів пройшов цікавий урок – конкурс «Моя майбутня професія». Діти знайомились зі світом різноманітних професій, відгадували загадки, брати участь в міні – вікторині. Випускники 4 класів намалювали свою майбутню професію на комп’ютерах за допомогою графічного редактора.

А учні 7-9 класів у своїх творах-ессе «Вибір професії - вибір долі» ділилися своїми думками щодо важливості виваженого професійного вибору, бо саме фахова успішність приносить людині самозадоволення та робить її щасливою.

Учні 9-10-х класів взяли участь у профорієнтаційній грі «LEGOКАР’ЄРА», яку розробили фахівці відділу організації профорієнтації Запорізького обласного центру зайнятості.

«Гра направлена на формування компетенцій старшокласників щодо побудови професійної кар’єри. Ми проводимо такі профорієнтаційні заходи, щоб виховувати у дітей вірне ставлення до себе як суб’єкта майбутньої професійної діяльності, формувати уявлення учнів про стратегію і тактику реалізації власного кар’єрного шляху. А гра – це чудова нагода, щоб проявити творчій потенціал та навчитися діяти в команді», - розповіла Олена Житова, начальник відділу організації профорієнтації ЗОЦЗ.

Навіть у самих назвах команд відчувалося прагнення дітей до перемоги: "Крок до зірок", "Обираємо майбутнє" та ""Професійний орієнтир". 
В ході гри учні виконували завдання та знаходили рішення ситуацій, пов’язаних з алгоритмом побудови кар’єри, визначали джерела пошуку роботи, вчилися бізнес – плануванню, складали портрет ідеального працівника та визначали особливі якості, якими він має володіти. У кейсі «IQ тайм» тренували логічне мислення.

Набуті у грі знання та навички дозволили школярам скласти сім важливих сходинок побудови кар’єри.
На завершені заходу з піднесеним настроєм дітлахи ділились своїми враженнями з організаторами зустрічі та представниками ЗМІ. На додачу всі команди отримали солодкі подарунки.