30.08.2019 | 11:02

Вибір професії – один із головних життєвих виборів, який здійснює кожна людина у молодому віці. Саме від вибору професії до душі та по здібностях залежить задоволення людиною своєю долею. Виховання відповідального і активного ставлення до свідомого та самостійного вибору майбутньої професії є одними із головних напрямків профорієнтаційного супроводу дітей у школі для забезпечення їх успішної самореалізації та формування професійної перспективи.

Служба зайнятості на сучасному етапі запроваджує нові форми та підходи в організації цієї роботи, де особлива увага приділяється професійній орієнтації шкільної молоді.

З метою інформування керівників навчальних закладів із профорієнтаційною роботою та послугами, які надаються Токмацькою міськрайонною філією Запорізького обласного центру зайнятості, заступник начальника відділу Ганна Савченко взяла участь у традиційній серпневій нараді директорів Токмацьких загальноосвітніх закладів району. У ході зустрічі її учасникам акцентувалася увага на важливості співпраці відділу освіти та служби зайнятості у сучасних умовах розвитку ринку праці, де спостерігається зростання вимог до якості підготовки фахівців. Саме тому профорієнтаційна робота з учнями – один із головних напрямків виховної роботи в школах. А її мета – формування у школярів ціннісного ставлення до праці, розуміння її ролі у житті людини, розвиток інтересу до професійної діяльності дорослих.

Під час виступу на педагогічній нараді Ганна Савченко презентувала нові методи роботи служби зайнятості, зупинившись на профорієнтаційній роботі зі старшими школярами, для яких Токмацька філія проводить цікаві профорієнтаційні уроки, надають кваліфіковані консультації для дітей та їх батьків, формують рекомендації щодо побудови професійної кар’єри. Вона також наголосила, що профорієнтаційна робота традиційно займає важливе місце в діяльності школи, оскільки поєднує систему освіти з економічною системою країни, а також сьогодення учнів з їх майбутнім. Тому середня освіта, окрім предметної підготовки, створює сприятливі умови для професійного самовизначення учнів. Профорієнтація в школі повинна забезпечити ефективне професійне самовизначення учнів з урахуванням їх індивідуальних особливостей, бажань і можливостей, а також попиту ринку праці у фахівцях.