11.02.2019 | 10:17

Мелітопольський міськрайонний центр зайнятості тісно співпрацює з усіма навчальними закладами міста та району у напрямку профорієнтаційної роботи. З метою обговорення підсумків роботи у 2018 році та вироблення ефективних шляхів взаємодії під час Місячника профорієнтації-2019, 7 та 8 лютого пройшли насичені, продуктивні зустрічі фахівців з профорієнтації центру зайнятості з педагогами міських шкіл.

7 лютого заступник начальника відділу активної підтримки безробітних Ірина Волкова зустрілася з класними керівниками 9-х класів на базі Мелітопольської загальноосвітньої школи I-III ст.№11. В атмосфері творчості та взаєморозуміння учасники заходу розмірковували, ділилися досвідом та напрацьовками щодо допомоги у професійній самовизначеності шкільної молоді.

Освітяни ознайомилися з основними формами роботи центру зайнятості у профорієнтаційному секторі, з он-лайн сервісами Державної служби зайнятості, які зможуть допомогти учням у професійному виборі та визначити свої особисті якості. Це платформа з профорієнтації та розвитку кар’єри, яка доступна для використання і буде корисна як школярам, так і педагогам і психологам шкіл. Окремо увагу було зосереджено на можливостях ресурсу із психодіагностики «Моя професія: консультаційна мережа». Кожен із учасників зустрічі отримав детальні методичні рекомендації щодо онлайн-сервісів, зокрема щодо підготовки до ЗНО на сайтах iLearn, EdEra, Prometheus. Педагоги мали нагоду переглянути відеоролики щодо професійного вибору, які були створені на замовлення Державної служби зайнятості, та проаналізувати затребуваність професій через інтерактивні вправи.

8 лютого аналогічна зустріч пройшла вже на базі центру зайнятості для класних керівників 10-х класів міських шкіл. Зустріч відкрила заступник директора центру Аксінія Ларкіна, яка подякувала педагогам за активну співпрацю з центром зайнятості у напрямку профорієнтаційного блоку роботи. Практичну частину зустрічі провела фахівець з профорієнтації Олена Філобок. Спеціаліст запропонувала учасникам вправи та проходження експрес-діагностики. Також, зосередила увагу на Національному проекті для десятикласників «Моя кар’єра в Україні» з написанням есе за темою «Моя майбутня професія: планування та розвиток», ознайомила з можливостями вчасного проходження діагностики учнями.

Зустрічі пройшли продуктивно та насичено, а почуті на заходах пропозиції від педагогів допоможуть у подальшій роботі, націленій на розвиток ціннісного, пізнавального і комунікативного потенціалу особистості кожного учня, а також створення оптимальних умов для становлення, розвитку, самореалізації та соціалізації особистості школяра як громадянина і патріота України, здатного до професійної, інтелектуальної та соціальної творчості.