Розпочинаємо добірку матеріалів з опису соціально привабливих професій. Сьогодні піде мова про сучасну професію – копірайтер.

У вас є проблеми, хочете покупок або просто шукаєте відповідь на питання, яке вас турбує — що ви робите тоді? Звичайно, шукаєте відповіді в Інтернеті, а потім читаєте їх. Більшість цієї інформації написано копірайтером.

Копірайтингом сьогодні прийнято називати вид професійної діяльності з написання різних текстів рекламного та презентаційного характеру, призначених для популяризації певних товарів, компаній, ідей, послуг, а також окремих особистостей. Відповідно, фахівець, що займається копірайтингом, і є копірайтер.

Назва даної професії походить від англійського слова «copywriting», утвореного від слів «copy», що означає «рукопис, текст», і «write», що означає «писати». На перший погляд здається, що ця професія ще зовсім нова, проте, насправді, копірайтери існували ще багато століть і навіть тисячоліть тому, звичайно ж, називалися по-іншому.

Копірайтерів сьогодні часто плутають з письменниками та журналістами, а також іноді - з маркетологами. Дійсно, перераховані професії в деяких аспектах мають схожість з копірайтингом, проте знак рівності між такими фахівцями і копірайтерами все ж поставити не можна, адже копірайтери насправді – це професіонали, що поєднують в собі професійні якості та навички і журналістів, і письменників, і маркетологів.

Робота копірайтерів, зазвичай, зосереджена на створенні різних текстових матеріалів для проведення рекламних кампаній з просування серед цільової аудиторії певних брендів, товарів і послуг. Однак, лише цим копірайтерська діяльність не обмежується, і, наприклад, все більш у популярність останнім часом набуває такий напрямок у сфері копірайтингу, як написання текстів для різних сайтів.

 

Як стати копірайтером

Плюс копірайтингу в тому, що його можна опанувати самостійно. Навіть з нуля. Для початку достатньо буде таких навичок і знань:

  • Найголовніше — абсолютна грамотність. Жоден рекламний текст не спрацює, якщо в ньому будуть помилки. Та й не тільки рекламний.

  • Начитаність та широкий кругозір. Адже писати потрібно на різноманітні теми.

  • Вміння швидко знаходити інформацію. В інтернеті, книгах тощо, адже знати все неможливо, а у статях переконливіше звучить все ж таки експертна думка.

  • Навички швидкого друку. Щоб писати багато, треба писати швидко.

  • Високий емоційний інтелект. Кожен працівник рекламної сфери повинен бути трохи психологом. Потрібно розуміти цільову аудиторію, знаходити її слабкі та сильні сторони, вміти правильно до неї звернутися.

  • Креативність. Адже копірайтинг — це в першу чергу творча професія.

 

Переваги та недоліки в роботі копірайтера

  • Можливість віддаленої роботи.

  • Можливість самостійно обирати, на яку тему писати.

  • Постійний розвиток. Адже для написання тієї чи іншої статті потрібно шукати та обробляти матеріал на різноманітні теми.

  • Можливість кар’єрного зростання — до редактора медіа, керівника відділу контенту, маркетолога.

  • Необов’язково мати досвід чи вищу освіту, щоб стати копірайтером.

  • Відсутність гарантованого стабільного заробітку, якщо ви працюєте з різними замовниками. Адже іноді замовлень може просто не бути.

  • Необхідність постійного пошуку нових завдань (для фрілансерів).

  • Малорухлива робота: комп’ютер, стіл та стілець — ваші постійні друзі.

 

Бажаємо Вам успіхів!